Trött AB

Onsdag morgon och jag ligger kvar i sängen :)
Fick en sovmorgon och jag behöver det, även om jag vaknade innan 6 och fortfarande inte har lyckats somna om. 
Men snart så ;) haha. Man kan hoppas iaf. 

Jobbade även igår, så blev det en trip in till Falun för att låna några böcker, handla present och sen handla lite mat hem. 
Sen låg jag på soffan och tjattrade med Dessie i nästan 2 timmar :) hehe
Det behövdes!
Gumman kommer till min födelsedag och stannar hela helgen :D
Längtar tills dess :)

Vad ska jag göra idag?!
Jag orkar inte göra några planer, jag är för trött i kroppen för att orka bry mig :)

Det enda jag tänker göra idag är...
Äta, vila, bädda sängen, duscha, titta på teven och äta lite till ;) hehe
Kanske brodera lite eller sticka. 

Och imorgon tänker jag vara hemma och mysa med Nova :D
Vara ute på långa promenader och njuta av en ledig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0