Slutkörd är bara förnamnet

Tisdag och jag börjar tappa orken. 
Jag tror att jag behöver en vilodag, iaf en sovmorgon. 
Har mycket jag vill göra innan helgen, men samtidigt så är jag slutkörd efter jobbet.

Jag tror jag behöver börja träna igen, har tappat mycket av den här vardagliga orken. 
Funderar på att ta bort tillgänglighet imorgon och köra en sovmorgon och sen en rejäl promenad som kör slut på mig lite grann. 

För på fredag så måste jag orka baka, laga mat, diska och fixa smörgåstårta. 
Samt mysa med Dessie och dricka lite vin :)
Och jag vill INTE somna efter 20 minuter. 

Jag har hela veckan efter på att sova ;) haha

Sen så ska jag bearbeta gubben så han åker på Billy Opel nästa helg. 
Han måste ut och ha KUL!!
Han behöver det mer än något annat :)

Nu ska jag ner i verkstan och kika om han lever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0