Less

Vad har hänt idag?
Inte ett skit!!!
Huvudvärk, less på alla måsten(vilka jag har skapat själv). 
Samt att aldrig riktigt ha tid att umgås med gubben. Jag behöver lite tid med honom också och bara vara. 
Vi har jobbat mycket på sistone och gubben har jobbat mycket extra. För att vi ska kunna göra något extra sen, men det finns visst en gräns för mig. 

Idag tröttnade jag på att sitta hemma ännu en kväll själv. 
Men det har vi pratat om och imorgon så tar vi lite extra tid för varandra samt ikväll. Iaf resterande av kvällen, myst lite i soffan och ska lägga oss tidigt så vi kan ligga och prata lite och uppskatta varandra lite mer. 

Man hör om så många par som låter allt det vardagliga ta dö på "oss", då man aldrig har tid för varandra eller väldigt lite tid. 
Så länge båda är villiga att arbeta på det och faktiskt gör det så ska det gå bra, för de flesta. 

Imorgon eftermiddag så blir det en liten shoppingtur till Rusta, Jysk eller något liknande. För att införskaffa gardiner till vardagsrummet. 
Vi vill inte riktigt ha julgardinerna kvar där. Samt kanske något till sovrummet :)

En eftermiddag för oss iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0