Full fart-söndag

Söndag och jag har gjort ett arbetspass, städat övervåningen, ska bara ge mig på nedre snart. 
Väntar på att golvet ska torka först, så man slipper leka hela havet stormar ;) haha. 
Gubben är ute och åker fyrhjuling och Nova sover nere på sängen :)
Snart kommer matte och stör henne ;) hehe

Jag slipper tänka på middag ikväll, men ska ändå ställa mig och steka lite korv så jag kan ordna några matlådor :)
Sen ska jag inventera lite, matlådor alltså :)
Måste se hur många jag bör fixa så vi klarar oss 1-2 veckor. 
Vi brukar fixa runt 10-15 för varje gång så vi inte behöver tänka på det jämt. 

Vi tänkte äta lite pizza med svärfar ikväll, det har blivit Mickes lilla rutin på söndagar, då jag oftast jobbar hela dagar då :D
Men idag får jag också pizza ;)

Imorgon blir det ett till arbetspass, sen ska jag börja fixa inför helgen som kommer. 
Ska ordna med lite dekorationer och sen planera hur jag ska fixa bakningen av allt. 
Antingen blir det några små kakor eller så kör jag på muffins med lite glasyr. 
För det har jag hemma :)

Men måste skriva inköpslista inför fredagen, då Dessie och jag ska fixa smörgåstårtan och lite annat smått och gott :)

Nu är det dags att fortsätta med städningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0