Ojdå

Ja, "Ojdå" är nog en bra rubrik när man tittar på hur länge sen det var jag skrev ett inlägg här :D 
 
Ja, det har hänt grejer i mitt liv.
Har en underbar partner som bor i Falun, eller strax utanför.
Jag har börjat ett nytt jobb, vilket är jätte kul och jag är för tillfället förkyld, vilket inte är så roligt.
 
Jag har även flyttat ;) hehe
Visst lägenheten är inte tom ännu, men det är bara en tidsfråga just nu :)
Syrran ska ta över den nu i december, vill vara snäll mot henne så hon slipper julstressen samtidigt som flytten.
 
Jag har blivit matte till en underbar hund vid namn Nova.
 
Jag känner att det mesta går framåt och det blir bara bättre för varje dag.
Jag njuter av livet och att få umgås med gubben min och Nova är det bästa som finns just nu.
Jag har framtidsplaner och det gör att man inte bara lever vind för våg :)
 
Jag har konstaterat att jag är en feeder, en som gillar att se folk äta och att fixa mat så dem kan äta ;) haha
Min stackars gubben har sagt att vi får börja tänka oss för annars kommer vi bli runda snart :)
 
Nu i helgen som kommer, så ska vi på julgala med hans jobb och då har jag tänkt använda klänning med den hinner inte komma upp tills dess, tror jag :)
Kanske kan flörta med Erik(styvfar), som ska till Falun i veckan med ett litet stopp i Tierp först :)
Skulle uppskatta ett par finskor iaf :)
 
Jag hade tänkt ligga på soffan idag och slöa och försöka "bota" förkylningen men jag har planer på att baka bröd och diska och städa undan i köket lite grann.
Och orkar jag så ska jag fortsätta med att slipa ett par stolar så jag kan måla sen :)
Har 4 stolar och 2 är klara redan, alltså slipningen :)
 
Som ni märker så har jag lite grejer för mig ;)
Nu får ni se när nästa inlägg kommer, imorgon jobbar jag iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0