Inte som en äventyrare

Japp, det är visst fredag.
Min förkylning har börjat ge med sig, iaf nästäppan. Men halsen är som ett instabilt rivjärn, fråga mig inte varifrån jag fick det ifrån :)
 
Jag har iaf slipat klart stolarna och målat på första lagret av färg, hade en olycka när jag skulle dra på locket igår. Locket gav vika och åkte ner en bra bit i färgen och stänkte ut en MASSA färg på pellets säckarna och golvet.
Så det var bara för mig att ta upp färgen med penseln och måla på stolarna.
Kände mig riktigt smidig då :D haha
 
Ikväll ska det vara fritt fram att måla på det andra lagret :)
Men det lutar åt morgondagens sysslor.
 
Jag har faktiskt tagit sovmorgon 2 dagar i rad. Det känns konstigt samtidigt som det är lite skönt. Jag har inte sovit gott på många månader och jag uppskattar att jag får lite mer tid i sängen så jag kan ta igen mig :)
 
Imorgon så får jag ligga kvar i sängen med gubben :)
Sen så ska jag på julgala med gubben imorgon, känner mig inte riktigt hundra i halsen med det ser vi imorgon :)
 
Nu så ska jag klä mig lite grann och sen plocka upp dem sista kartongerna. Det är mest pyssel i dem, tänkte ställa dem i gästrummet så man slipper springa ut i garaget varje gång :)
 
Sen så ska jag sy upp ett par gardiner och fixa lite i köket inför helgen.
Gubben och jag ska iväg och hjälpa hans kompis Paulina att hämta en bil, senare i eftermiddag.
Sen så bir det nog lite mys här hemma med gubben och Nova.
 
Mina dagar är alltid händelserika, kanske inte som en äventyrare men jag trivs med dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0