Vurpa

God morgon, känner mig lite dum just nu. Varför klev jag inte upp när jag vaknade vid 6 imorse? Då hade jag inte varit så här trött just nu. 
Men man vilar bara en liten stund till och sen så sover man plötsligt hårt :S

Vad händer idag då? Jo jag ska renskriva lite texter till utställningen och sen så ska jag upp till kyrkan i eftermiddag och kväll och börja måla skyltarna så dem är fina. 
Ska bara måla dem enkelt så det är ju lugnt. 

Tills dess så ska jag nog dammsuga lägenheten lite grann, känns jobbigt att gå i hallen då det finns grus över hela golvet. 

Jag funderar vad som händer i mitt liv egentligen, för jag har konstiga drömmar, dem är ganska så intressanta. För jag vill oftast inte vakna :)

Äsch, på med tung musik och börja göra dagen till något roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0