Underbar torsdag

Torsdag och jag ligger i soffan och slappar, väntar på att mamma ska komma och hämta Molly, så att jag sen kan sova för kvällen :)
Idag så har jag varit uppe länge, har hållit mig skönt sysselsatt. 
Hälsade på mamma en stund på morgonen/förmiddagen och sen blev det en lätt lunch på TP, sen så tog jag och Dessie ut Molly på en långpromenad nere på banvallen :)
Satte oss och solade ut på gångbron där :)


Sen så har vi lagat mat och bakat kladdkaka :)
Även varit ute på en till promenad med Molly :)
Sen så har jag legat ut på balkongen med massa filtar och tittat på stjärnorna, helt underbart mysigt. 


Funderar om jag ska förberedda för natten så jag bara kan krypa ner när mamma hämtar Molly sen. 

Men det har varit en underbar dag och kväll iaf :D
Imorgon blir det en hel dag på jobbet och sen en promenad med Dessie för att försöka bränna lite kalorier och göra något vettigt med tiden man har :)
Lördagen lutar åt ett liknade håll som morgondagen. 
Men man vet aldrig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0