Tråkigt

Onsdag och idag har jag... Ätit middag med Dessie och Joel och sen... Köpt B&J på Konsum. 
Okej, min dag har varit riktigt tråkig ;) haha
Men samtidigt så har jag njutit fullt ut av lite lugn och ro :)

Imorgon ska jag till stan med mormor och följa henne till sjukhuset. 
Det är bara kontroll av hennes andningsmask. 

Sen så tänker jag... Vet inte alls vad, jag tar det som det kommer :)

Funderar om jag ska somna redan nu eller försöka hålla mig vaken ett litet tag till och lyssna på skön musik :)
Längtar till sommaren då jag ska ha min cykelsemester :D
Men jag kanske ska börja träna på att cykla långa sträckor... jobbigt men nödvändigt. 

Hoppas ni har haft en underbar start på veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0