Sovmorgon är uppskattat

Måndag morgon och jag har tagit en sovmorgon och ledigt idag, med garanti alltså. 
Plockade bort att jag var tillgänglig idag, jag behöver en fri dag för att vila upp mig och hinna med lite grejor. 
Jag kanske inte hade blivit inkallad, men man vet aldrig så jag tog det säkra före det osäkra :)

Ska kliva upp och börja med en ordentlig frukost, har slarvat med den hela helgen. Sen så blir det att storstäda här hemma, sen tänker jag ta en promenad och försöka varva ner i huvudet. 

I eftermiddag så ska jag iväg med Dessie och Sandra och få lite massage, det är ett stort behov denna gång. 

Sen tänker jag nog bara ta det lugnt och sova tidigt. 

Vad hände igår då?
Jag jobbade i kyrkan på förmiddagen, mitt första "framträdande" skedde och det gick väl bra förutom att nervositeten att läsa upp för en publik resulterade i att pappret jag höll i skakade så jäkla mycket :) haha. 
Men annars så gick det bra. 

Sen så titta jag och Sandra på Ullfors pojkarnas match mot Karlholm, dem vann med 2-1.
Sen så gick vi hem för att klä på oss mer kläder, för attans så kallt det var ute. Vi var även på Volleyboll, men Tierp förlorade med 0-3. Gick inge bra alls för dem. 

Sen blev det mat och filmer med tjejerna. 
Såna här riktiga snyftfilmer, så jag hade ont i bröstkorgen av att gråta. 
Hemska filmer, hatar att gråta, men svårt att hindra då man har alla känslor på utsidan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0