Smått och gott

Torsdag och jag har varit igång sen strax efter 6 imorse. 
Har varit på morgonmässa i kyrkan, underbart och en härlig start på dagen. 
Hälsade på mormor och morfar en stund efteråt också. 
Sen så har jag följt med Dessie och tittat på ett löpband nere på Ostronet. 
Tog en snabbis in till mamma på vägen tillbaka och hälsade på. 
Sen handlade jag lite grann på Konsum, dem har min underbara yoghurt, som också är laktosfri :)
Hittade lite fynd också, lammfärs, kyckling köttbullar och fläskkotlett.
Ska storhandla lite grann senare i eftermiddag, men jag har en dejt med mormor till lunchen nu och några från kyrkan :)
Strax efteråt så ska jag till veterinären med mamma och Molly. 
Sen så ska vi ner till sommarstugan en sväng. 

Ikväll så ska jag se hur pigg jag är på att laga mat, i så fall så ska jag försöka låta fantasin leka :)

Imorgon så hoppas jag att jag får jobba lite grann, annars så tänker jag bege mig till morbror och städa hans lägenhet :)
På lördag, om jag inte jobbar så att säga så blir det väl en liten sväng ner till Brorsans och trubadurafton med Sandra :)
Men det är såna där planer som går att förändra om man skulle få lite jobb. 

Jag har annars en lugn helg framför mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0