Predikan

Söndag och jag är lite trött i kroppen efter den här helgen :)
Har jobbat och tränat om varannat, men det är ändå skönt. 
Funderar om jag ska ta en lugn söndag och bara pyssla här hemma och vila upp mig inför nästa vecka :)

Idag har jag haft lite besök av Sanna på morgonen innan gudstjänsten, skönt att hinna träffa henne även om det inte är ofta.

Gudstjänsten gav så mycket mer denna gång, det är inte alltid jag är nöjd med den. Inte budskapet i sig utan ofta är det för att budskapet inte kommer fram, det kan ibland svamlas tycker jag. Men det är ju också min personliga åsikt. 

Men jag är ofta nöjd när pastorsadjunkten Marcus Brodd predikar för det ger mig så mycket mera, men ibland så är det bara en dålig dag för mig. Så då spelar det ingen roll hur bra predikan är, den fastnar inte och jag är inte nöjd. 
Men det gäller alltid utvecklas och titta förbi sina egna gränser och överkomma sina egna hinder. 
Det är något man får arbeta på varje dag :)

Nu tänker jag faktiskt unna mig en liten tupplur innan jag gör något produktivitet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0