Natten

Nu är jag vid liv igen, men det känns fortfarande lite tveksamt ;)
Jag satsade på att inte dricka så mycket, men till slut så blev alla andra så fulla att det kändes bäst att fortsätta i samma riktning. 
Efter 2 snabba whisky och cola så sa jag hejdå i princip ;) haha

Folk(sällskapet) tog min telefon och skickade sms hejvilt igår och själv så försökte jag rädda situationen hela tiden :) haha

Frågan är om man ska kliva upp och äta någonting...
Börjar jobba klockan 13, det verkar som att det är ont om folk på jobbet i helgen. 
Och jag som har satt mig på att vara ledig så mycket då :)
Jag hade hellre jobbat igår känner jag idag ;) okej, inte riktigt men tänker jag alkoholmässigt. Det hade inte gjort något om jag skippade lite alkohol där på slutet ;) haha 

Frågan är om man ska ta en dusch innan jobbet så man är någorlunda fräsch :)
Men lite frukost är nog prio 1. 

Får se hur jag mår ikväll efter jobbet. 






Lite bilder från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0