Några dagar samlade

Det har gått några dagar nu, sen vi var ner till stugan alltså. 
Det gick bra där nere, var riktigt trött när jag kom hem och lätt solbränd på kinderna :)


Igår så hade jag en fullspäckad dag, med Stickcafé, kvällskurs och sen nattjobb. 
När jag la mig och sov imorse så var jag väldigt trött. 
Men efter 5 timmars sömn så tyckte mammas hund att jag inte fick sova längre, så då fick hon som "straff" en långpromenad ;) haha. 
Hon var nog nöjd även om hon var trött :)


Under kvällen så har mormor och jag varit på soppbuffé i församlingshemmet och sen även varit på en liten studiecirkel om bönen, Fader vår. 
Det är intressant, det är så mycket som jag inte vet och som jag verkligen vill lära mig :)


Imorgon är det morgonmässa i kyrkan sen så tänkte mormor och jag gå och äta lunch med några från kyrkan. 
Om jag inte får jobba alltså, jag hoppas fortfarande på lite mer timmar, men tills dess så planerar jag bara aktiviteter som går att ändra på och som är nära hemmet :)

Mitt huvud snurrar av alla möjliga tankar och funderingar just nu, vet inte riktigt vilken ända jag ska börja reda ut. 
Känner mig lätt överkörd utav känslor och dåligt samvete, samtidigt som det känns rätt på något litet hörn. 
Det är svårt att förklara vad jag menar då jag inte vet var jag ska börja. 
Imorgon kanske det är bättre, vi får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0