Morgonpigg?!

God morgon allesammans, jag vaknade ungefär kvart i 6 och det var inte något jag såg framemot när jag kröp i säng igår :)

Men nu sitter jag på tåget mot stan och jag är fortfarande inte taggad, men jag får tänka på att det är en samhällsnyttig tjänst. Och förhoppningsvis går det bra. 

Sen ska jag troligen till Arom och hälsa på David, har ju inga viktiga åtagande efteråt. 
Men ikväll så är det kurs i kyrkan igen, jag hoppas att jag inte får ett nattpass inatt, för då måste jag på något vis sova under dagen. 
Samtidigt som jag vill ha ett pass då jag behöver timmarna. 

Det är ju kul att jag har fått en frivillig med mig på resan till Paris ;)
Men jag lovar inget om datum eller så, jag vet ju aldrig när jag får jobba tillräckligt så jag får in pengar för det :)

Nu ska jag ta och läsa lite ur biskopen Ragnars herdebrev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0