Hopp är något man inte ska leva på

Måndag, jag har slöat hela dagen, ungefär... okej, jag har inte gjort mycket. 
Tittat på MASSA avsnitt av The Nanny och ätit piggelin :) hehe

Har på sätt och vis skämt bort mig själv, i förväg också :)
Ska in på rättegång imorgon och jag är inte pigg på hela grejen, jag hatar själva grejen. 
Men har haft tillräckligt med rättegångar att göra redan och jag är inte ens 30 år för sjutton. Samt jag själv har inte gjort ett skit, bara råkat ut för massa skit. 

Okej, jag ska andas ut frustrationen och räkna till tio... inte lätt när man är trött på idioter. 

Jag jobbar tyvärr inte förrän på lördag, som jag vet nu och jag LÄNGTAR tills dess. Jag har skaffat mig ett litet delmål inför framtiden ;)

Ta en weekendresa till Paris för att njuta av Eiffeltornets "ljusshow" och äta mig mätt på bröd på ett café med en stor kopp te :D hehe. 
Som jag har fattat det så är det inte så extremt dyrt att åka dit ändå :)

Jag ska försöka sova nu, så jag orkar kliva upp i tid imorgon och duscha och kanske även hinna torka håret innan tåget går. 
Man kan inte hoppas för mycket, men det är kul att försöka ibland ;) haha

Får se om David jobbar lunchen, så kanske man hinner träffa honom en stund också efteråt :)
Hoppet är aldrig stort då det gäller tajming ;) haha




Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! jag vill åka till Paris med dig! :D

2014-03-17 @ 21:56:59
URL: http://frokensanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0