Hettar

Tisdag kväll och jag har ont som fan. 
Var ju till en massör igår kväll och min stackars rygg fick veta att den levde :)
Idag har jag haft stora problem med att gå, sitta eller ligga. 
Så jag har knaprat värktabletter och hållit tummarna att det blir bättre om några dagar :)
Det hettar liksom i mina muskler i svanken och den övre delen av rumpan :S
Men jag måste åka tillbaka inom 2 veckor och fixa det sista och förhoppningsvis så ska min kropp hålla några år efter det :)

Imorgon så blir det förhoppningsvis en stillsam dag med kanske lite mys i kyrkan på kvällen. Eller så blir det middag i stan med David och co.

Men nu ska jag sova och håll tummarna att det mesta har gått över till imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0