Helgen

Söndag morgon och jag tog en lätt sovmorgon :)
Helgen har varit lugn och skön, i fredags så myste jag med Sandra innan hon gick till jobbet. 
Sen hjälpte jag mamma med att färga hennes rosa slingor, sen så blev det vin med Dessie. Det blev en slags sminkkväll ;) haha. 

Dagen efter, sminket låg fortfarande kvar.

Vi gick ner till brorsans och hälsade på Sandra och lite annat folk. 
Vi båda slocknade hemma hos mig, vi visste inte ens om det. Så det blev visst lite mycket vin ;) haha


Igår så slöade vi i Sandras soffa hela dagen, iaf tills det var dags för mig och Sandra att jobba :)
Hade ett skönt och lätt arbetspass, 5 timmar. 
Imorgon ska jag prata med bemanningen om att kanske få vikariera på ett till ställe. Behöver fler timmar. 

Men nu idag så tänker jag, först äta frukost sen en dusch och sen tänker jag ta en skön promenad ute i det vackra vädret innan jag ska till kyrkan och jobba. 
Vi ska ha en underbar musikgudstjänst idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0