Good morning

Måndag morgon :)
Jag är uppe med tuppen, nja jag vet inte om tuppen är uppe, men jag är uppe iaf :)

Idag har jag, Dessie och Sandra tänkt ta oss ner till stugan och fixa lite. 
Dessie ska beskära svartvinbärsbuskarna, jag ska tömma fågelholkarna och lite andra grejor :)
Sandra ska sällskapa oss :)

Men jag väntar och ser om jag ska få jobba eller så först. 
Annars så blir det en heldag nere vid kusten :)

Men först så ska Sanna titta förbi här på morgonen, då hon har jobbat inatt. 

Hungrig är jag, men måste vänta tills affären är öppen så jag kan köpa mjölk, det är lite svårt att äta gröt annars. Det går men inte lika gott :)

Kanske uppe och studsa nu?
Eller så ligger man och njuter sängen ett tag till ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0