Frukost

God morgon, tabletterna hjälpte inte mycket inatt. 
Hade fortfarande problem att flytta huvudet då nacken gör ont och speciellt musklerna i halsen, framtill. 
Men jag kanske får hållas ett tag till, det bör ju hjälpa. 

Inget morgonpass på jobbet, lite skönt samtidigt som jag gärna hade tagit lite till :)
Men helgen är inte över än :)

Om jag inte jobbar något idag så ska jag nog ta och fortsätta med herdebrevet av Ragnar, jag verkar alltid bli störd när jag börjar läsa det. 

Jag har haft väldigt livliga drömmar den senaste tiden, undrar varför?
Men jag har på något sätt sovit bättre, så drömmarna får gärna fortsätta om det gör att jag sover bättre :)

Nu upp och koka lite gröt så jag kan ta morgonens dos :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0