Starten på helgen.

En ny dag och det har varit en bra dag på många sätt. 
Sen så har jag hade mina tunga stunder, men jag överlever det mesta nu har jag märkt. Så det är bara att fortsätta kämpa på. 

Har STOR-städat lägenheten som en liten mini-tok, för jag får snart hem min byrå som har varit hos mamma de senaste åren. 
Då kanske jag får lite mer ordning på mina kläder :) hehe. 

Imorgon tänker jag ta en långpromenad igen och sen ska jag hem till mamma och träna lite på magmusklerna. Jag måste komma tillbaka till rätt form igen, jag kan inte se ut så här hela livet. 
Så fort jag har börjat så släpper det hela nog. 
De första stegen är alltid jobbigast. 

Sen så ska jag hälsa på syrrans katter lite grann och fixa hos dem. 
Mammas lilla terrorist följer med henne upp till Falun så jag slipper henne i helgen iaf ;) haha. Tur att hon är söt iaf :)

Nu är det dags att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0