Snart semester

En ny dag, men fortfarande sjukskriven sen operationen. 
Jag har tagit bort agrafferna iaf, så nu väntar jag bara på att det ska läka den sista biten. Sen så kan jag få börja träna magmusklerna, lätt iaf :)
Mamma har en bra maskin för det hemma som jag ska dit och låna då. 
Sen så har jag börjat gått ner lite i vikt, men samtidigt så har jag mest grönsaker och frukt hemma som jag helt fokuserar på. 
Pga att jag inte kan träna så måste jag sköta maten ordentligt för att inte bli fet :) haha
Jag försöker göra smoothies varje dag, som jag antingen har till frukost eller som mellanmål under dagen. Det tar ungefär bara 10 minuter att göra ordning en. 
Idag ska mamma få en också, jag har gjort den enbart för henne egentligen. Jag kan fixa en till mig senare, just nu sitter jag på balkongen och njuter av en skön sommarmorgon. 

Jag har inte mycket inplanerat, ska sola en hel del idag, då temperaturen ska gå upp mot en 27grader och solen ska ju vara framme :)
Så jag ska försöka bli ordentligt brun till semestern. 
Vilket jag får efter en veckas jobb, då jag åkte på den oturen. Men samtidigt så kunde jag ha skippat semestern om jag verkligen ville. Men jag har ju planerat in att vara i Falun i 2 veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0