Underbar vecka

Nu säger jag godnatt och tack för en underbar vecka :)
Imorgon så kör jag på som vanligt och hoppas på allt fortsätter gå framåt. 

Det blev ingen volleyboll under kvällen, då vi inte kom från kyrkan förrän vid halv, så jag gick och handlade lite kycklingkorv och åt den underbaraste middagen på länge. 
Stekt korv med makaroner och med ketchup och senap :D
Det är sån där mat som jag inte äter så ofta, jag äter för det mesta grönsaker och annat knasigt nyttigt ;)
Har saknat lite grann den här vanliga husmanskosten. 

Har suttit med ett härligt fotbad och tittar på Så ska det låta och pratat med Erik under kvällen. 
Men har även renskrivit en massa från kursen om Tolfta kyrka. 

Imorgon blir det Söderfors med mormor för att hälsa på Serdar och köpa garn till all stickning vi håller på med :)
Sen stan på det. 

Men nu ska jag sova iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0