Underbar helg

En slö bakisdag, det var en avskedsmiddag för Madde igår på Brorsans och sen var vi hos Sandra och drack lite och umgicks. 
De flesta rörde sig hemåt vid 12 tiden, men vi var några tappra jäklar som fortsatte till efter 3. Men usch, vad full jag blev :)
Eller jag kan säga att både Sandra och jag blev redigt berusade, men vi hade kul och vi var med vänner så det gör hela saken bättre :)

Det har blivit för lite sömn i tre nätter/sovtillfällen denna helg, 5 timmar varje gång. Så det kommer sluta med att jag klockar in tidigt ikväll, ganska så direkt efter Volleybollen :)
Det blir först och främst sinnesromässa i kyrkan sen så får jag och mormor röra på fläsket till Aspenhallen snabbt. 
Matchen börjar 17 och mässan slutar samtidigt, men en kvart efter gör väl inget egentligen :)

Jag satt och räknade på ekonomin igår och jag kommer klara mig nästa månad, tack och lov. Detta pga att jag fick sammanlagt 15 arbetstimmar till :)
Skönt, så slipper man oroa sig :)
Skulle inte säga nej till minst 2 arbetstillfället till innan januari är slut, men jag kommer överleva iaf :)

Nu tänker jag ta en varm dusch så kanske man känner sig lite fräschare :) 

Har haft en underbar helg, med jobb, middag, lite fylla och underbara vänner :)
Och helgen är inte riktigt slut än :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0