Turbulent

Onsdag kväll och min dag har varit turbulent, men det är självförvållat lite grann. 
Vi börjar väl lite från början, det börjar förra veckan med få timmars sömn, mellan torsdag och söndag. Pga nattjobb och lite oro över min jobb situation. 
Men det löste sig när söndags kvällen kom :)
Men sömnbristen fortsatte, men denna gång pga för mycket sysslor och åtagande. 
I måndags så var mormor och jag till Söderfors och köpte garn, dyrt som fan, men jag hittade ett underbart garn som jag gör en fuskolle, fast en annan variant. 
Och hälsade på Serdar.

Jag åkte sen till stan för att träffa David, Ali och Fati, det var en underbart lugn och skön kväll för en måndag. 
Fick ett arbetspass till tisdag natten, så jag hade planerat att skippa Stickcaféet för att få lite extra sömn inför natten. 
Men somna om efter att pratat i telefonen var inte lätt, jag hade otur och var klarvaken, jag försökte ett tag iaf, men till slut så ringde jag upp mormor igen och meddelade att jag var på g för att följa med ändå.
Följde med mormor till däckfirman nere i Svanby efteråt så hon kunde lämna ifrån sig ett par raggsockor. 
Sen handlade vi lite grejor till Grabben på djuraffären, men efter det så var jag tvungen att sova en stund så jag skulle orka med jobbet. 
För jag hade ju kursen om Tolfta kyrka innan dess. 

Natten var okej, lite lugn, men det är ju bra för kunderna.
Hade imorse en frisörtid vid tio för att rädda mitt hår, fick kapa det ungefär 10-12 cm, jag hade förberett mig på kortare utifall :)
Sov 2 timmar efteråt, men hade ett litet möte på Brorsans med Reza, efter det så lyckades jag äntligen ta mig hem och fick iaf 3 timmar till innan jag klev upp. 
Vågade inte sova mera då, måste fixa sova inatt så jag känner mig lite fräschare imorgon.

Hela dagen har känt lite konstig, har inte haft någon riktig klarhet i vad jag har gjort eller sagt, har känts lite som en konstig fylla.  

Har spenderat kvällen hos mamma med att sticka och titta på teven och snacka massa skit. 

Nu ska jag försöka sova lite grann, en sovmorgon imorgon har planerats :)
Ska klippa håret på Jessica och Angelica efter 12, sen senare under dagen så har jag tänkt åka till stan för att umgås med David om jag inte jobbar. 

Nu ska jag sova, behöver städa lite grann här hemma imorgon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0