Tung första dag

Nyårshelgen är över och jag åkte på något konstigt, jag är rätt så säker på att det är magsjukan. 
Så här dålig i magen har jag nog aldrig varit, eller kanske när jag var yngre. 
Jag har tur som inte har spytt, men jag spyr inte så jäkla lätt heller. 
Jag brukar kunna hålla det under kontroll så det är ovanligt när jag väl spyr. 
Men jag har rapat och fått sura uppstötningar hela tiden istället. 
Även om det inte finns något i min mage, så det har varit lite mysko. 

Nu idag så har magen lugnat ner sig lite grann, men bara till en viss del. 
Det är något fel på den iaf, fortsätter den så här imorgon så tänker jag kontakt sjukrådgivningen och se vad dem säger. 

Men jag håller på "dör" utav tristess, så jag gick till mamma och vattnade lite blommor och fick något konstigt ryck. 
Så hennes lägenhet är städad nu, det enda som behöver fixas där nu är dammsugning och skurning av golvet. 
Och kanske lite tvätt :)

Min egen lägenhet behöver sig ett lyft men jag orkar inte bry mig. 
Jag städar fan varje dag här hemma och det känns som det inte kommer ta slut, någonsin. 

Just nu tycker jag väldigt synd om mig själv, vill bara gråta och gömma mig under täcket. 
Det är en tung dag för min del, jag HATAR att vara sjuk!!

Men jag hoppas på en bättre dag imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0