Nyårstankar

Hur gör man när man är osäker på en person?
Alltså, jag har träffat en kille några gånger nu. 
Varje gång vi har träffats så har det varit med andra, men det har alltid slutat med att vi har varit med varandra det mesta av tiden. Men inget sexuellt, utan bara är med varandra. 
På fester så att säga, men har inte träffats direkt utanför på andra sätt, iaf inte på senaste tiden. 

Ska man ta det på allvar fast man inte vet om det är något att ta vara på. 
Jag gillar han verkligen, men jag vet inte om jag är rätt för honom. 
Men det vet man aldrig, och det sjuka är ju att jag funderar på vad som är bäst för honom och inte mig själv. 
Det är lite snedvridet kanske :)
Men så har jag varit ganska länge, måste kanske förändra mig lite grann på den fronten :)
Frågan nu är, ska jag försöka få några klartecken i detta eller ska jag bara njuta av tiden?
Jag är ju trots allt en tjej och jag speciellt vill ha svar på mina frågor, har problem att vänta ibland. 

Ursäkta dem knasiga tankarna, men jag vet inte hur jag annars ska göra detta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0