Nattpass

Mitt i natten och jag sitter just nu på jobbet och slöar en stund. 
Det är lite lugnt just nu, men det brukar ändra på sig kanske så fort. 
Men vi håller tummarna att dem får sova ordentligt inatt, det är så mycket bättre för dem. 
Visst vi blir uttråkade och slöa när vi går lite sysslolösa, men så länge som dem mår bra så är det ju lugnt :)

Imorgon vid tre tiden så ska jag träffa My för en fika, sen så blir några timmars vila på soffan innan kvällens bravader kickar in :)

På söndag så kör jag på med gudstjänst och sen volleyboll, lillebror har biljetter jag kunde få för kvällen då han själv ska jobba med hockeyn på vegahallen. 

På måndag hade jag tänkt, om jag inte jobbar, åka till stan och hälsa på bröderna Haddadi och titta på bio :)

Sen så har jag inga större planer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0