Mål och födelsedag

Idag är och har varit Sandras födelsedag :)

Min dag har iaf varit fullspäckad, en PW imorse innan kyrkan med mormor. 
Sen blev det lite handling med mormor. 
La mig sen på soffan för en lugn förmiddag/eftermiddag innan jag skulle över till Sandra för fika med tjejerna. 
Men blev dit dragen tidigare då jag agerade fotograf :)
Blev kvar till ungefär halv elva nu på kvällen :D
Men jag skötte maten idag då jag inte åt tårta förrän jag hade ätit mat vid 4. 
Så jag är lite stolt. 

Jag och Dessie skulle ha gått en promenad vid 18, men det började med att vi sköt på den en stund. Sen så blev den inställd pga trötthet, hockey och att Dessie har skavsår från hennes promenad till Tolfta igår. 

Imorgon blir det en tidig morgon, då jag ska ut och jogga innan jag bjuder Sanna på frukost innan 8 :)
Så jag har larm igång pga detta :)

Men vill man nå målet, springa 5km(i ett svep) inom loppet av 8veckor så är det dags att ta itu med detta :)
Förhoppningsvis så är det inga större problem men jag behöver hålla igång redan från början, annars ger jag upp. 

Äsch, nu ska jag fixa mig för sängen. 

Natti natti gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0