Kurs

Jag ligger till sängs och ska strax göra mina avslappnings övningar som gör att jag slocknar på mindre än 5 minuter, om jag inte har varit dum och druckit kaffe. 
Vilket jag inte har gjort idag. 

Idag så började vi med kursen om Tolfta kyrka, kyrkokonst och bygdehistoria. 
Sen så var det terminsstarten på Stickcaféet också i förmiddags :)

Var även över till syrran och fikade lite grann efter kursen och grattade hennes kille som fyller år. 

Sen tog jag ett glas vin med Sandra och Dessie, visst dem hade redan druckit klart. Men jag var sugen på ett litet glas :)

Morgondagen består i att renskriva allt från kursen, samt titta om på DVD som visades ikväll. Vill få ordning på all fakta och försöka hitta min gren i detta.  
Vi ska försöka ge ut en slags sammanfattning om Tolfta kyrka sen :)

Men nu ska jag sova, så ni får helt enkelt roa er på annat sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0