Jobbig dag

Helvetes dag!!!
Mens som helt förlamade mig mer än halva dagen, resten av dagen så mådde jag så dåligt att jag bara ville ligga kvar i fosterställning och inte göra ett skit. 
Har tittat på tusentals serieavsnitt(min favorit) och en film med tjejerna. 

Ja, just det. Hade Sanna på frukost imorse, blev sen lite mys med henne och Sandra innan dem åkte till Bäcklösen. Jag låg i fosterställning och snyftade för mig själv då jag hade SÅ jäkla ont. 
Men Dessie är en sån där underbar vän, så hon gjorde mig sällskap till affären för att shoppa värktabletter och toapapper :)
Sen fikade vi lite grann med Sanna och Sandra(då dem hade kommit tillbaka igen), med lite filmmys också. 

Nu däremot är jag trött och jag ska upp tidigt imorgon och springa intervaller, hoppas på det iaf. 
Mensvärk kan ju lindras vid motion och det kanske hjälper om jag sväljer lite piller innan också ;) 

Imorgon fyller godingen Dessie år :)
Hon håller på kämpar med tårtbakning just nu, får se vad för gott hon har fixat :)

Jag själv funderar på att sticka långa vägar min födelsedag, visst jag gillar sällskap och besök, men det är inte många som brukar komma över när jag fyller år. 
Men samtidigt så har jag inte firat födelsedagen så mycket de senaste åren. 

Strax så sover jag, så jag säger godnatt nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0