Chokladask

Efter 4,5 timme så gav jag faktiskt upp städningen hos morbror, visst allt är fixat förutom avtorkning av golvlisterna. 
Men det upptäckte jag när jag började torka golvet och skjutsen var på g då. 
Hade den underbara Dessie som sällskap det mesta av tiden :)
Ibland har men en jäkla tur med att hitta underbara vänner :)

Nu är jag iaf slutkörd i kroppen, är stel och det känns som jag kommer ha träningsvärk imorgon :)
Fick min chokladask och den åt vi inte ens upp, utan den ligger nu på min skohylla tills någon är sugen på choklad eller att jag orka flytta på den. 

Funderar om det ska bli en promenad innan kyrkan imorgon bitti, så man håller konditionen igång, nu när man har börjat igen. 

Äsch, nu säger jag godnatt. Är för trött för att orka tänka klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0