Bara lite bitter

Är ganska så utvilad idag, känner mig lite seg, men det beror nog på att jag har inte gjort något vettigt på några dagar. 
Men nu på morgonen så har jag åter börjat fixa trädet i köket. 
Enbart 3 grenar kvar samt lite finslipning på utformningen. 
Sen ska trädet slipas och sen är det dags att blanda färg och sen kan jag börja måla :)
När det väl är torrt så kan jag börja hänga upp fotografier, minnen och annat som gör trädet till ett speciellt träd :)

Så fortsätter jag så här så kan jag vara klar innan helgen. 
Sen är det ett nytt projekt som ska tas itu med tycker jag. 
Vet inte riktigt vilket ännu, men det kommer till mig :)

Vet iaf att jag vill lära mig virka spets :)
Vill kunna ha olika sorters spets på exempel tavlor eller annat. 
Så varför ska man inte kunna göra allt själv :)

Jag känner mig gladare idag och piggare. 
Lite bitter bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0