Aktiv

Lördag och jag har varit rätt så aktiv idag. 
Tog en långpromenad på 6km imorse, hjälpte sen Sandra med att plantera om hennes blommor och ge dem lite växtnäring. 
Sen blev det en lätt städning här hemma, skurade faktiskt golvet, vilket inte händer så ofta :)
Har käkat lite sen lunch och diskat undan lite. 
I eftermiddag så ska jag över till morbror och städa undan lite åt honom :)
Han bjuder på choklad så jag är nöjd :)
Jag är väldigt billig i drift tror jag ;)

Imorgon blir det kyrkan och sen lite fika på kvällen med Sandra som fyller år. 

Vad gör jag om dagarna?
Jag läser mest i mina böcker och tar det lugnt.  
Jag är lite så där uttråkad av mig, vill hitta på något skoj. 
Men har inte fantasi överhuvudtaget, så är det någon som kan komma på något skoj så meddela mig :)
Städa funkar ett tag iaf, men jag vill hitta på något annat. 

Ska ta en promenad ikväll med Dessie om jag blir klar i en bra tid :)
Annars får vi vandra lite längre imorgon istället. 
Imorgon börjar jag med mitt nya träningsschema, mitt mål är att springa 5km.
Men det ska nog inte vara några större problem, hoppas jag. 

Kanske sussa en stund innan det är dags att vara duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0