Wonderful

En helt underbar lördag :D
Vaknade vid nio, tittade på lite film och åt frukost i soffan :)
Sen gick jag runt i nattlinne och tosser till 2-3 tiden. 
Pysslade lite grann, diskade, har gått in ett par skor(högklackade), plockade undan lite små grejor och rensade avloppet i badrummet. 
Stickade sen klart min halsduk, har även hunnit använda den idag :)

Mormor och jag var till Brorsans för en liten fika, en stund på tidiga eftermiddagen och hälsade på Mossi. 
Sen blev det lite handling för mormors del, jag arbetade med att packa och så, som vanligt :)

Sen så har jag lagat mat och fortsatt med att titta på filmer :)

Nu har jag tänkt sova, ska upp i tid imorgon och fixa lite mer här hemma innan gudstjänsten :)
Resten av söndagen, så blir det nog som idag, göra lite smågrejor och bara ta det lugnt :)

En bild från Jason Mraz fb sida. 

Jag satt och tittade på vardagsrums gardinerna idag och jag behöver nog sy upp dem :) man kanske ska göra det nu när man har det lugnt om dagarna ;)

God natt folk, festa lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0