Tuff dag :)

God morgon :)
Är lite små trött idag, men vill heller inte sova för länge. 
Har lite att pyssla med idag och jag vill verkligen hinna med allt. 
Då jag fyller år imorgon så vill jag bara njuta av morgondagen och inte behöva tänka på städa eller fixa andra saker :)

Först och främst blir det att betala räkningar och äta lite frukost. 
Sen ska jag dammsuga lägenheten och ta en dusch. 
Man kanske ska diska lite också så den bomben försvinner :)

Sen idag så ska jag ta en tripp till Örbyhus och titta på garn på deras ICA butik. 
Sen så ska jag försöka hinna med att besöka mammas jobb och leta upp lite tyger som jag kan gilla :)
Sen efter att mamma har slutat jobba så ska vi ta och göra ett besök på Moniques, kanske hittar något roligt :)

Allt detta ska jag hinna med idag :)
Jag kommer sova gott ikväll ;)

Om jag inte får jobba så ska detta vara genomförbart :)
Men lite extra timmar på jobbet säger jag inte nej till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0