Torsdag 13 februari

Morfar fyllde 79år idag, han fick en bukett med tulpaner och en ask med godsaker av mig. Han älskar fikabröd och även jag :)

Idag så har jag sett klart på alla Sherlock avsnitten och har stickat bra mycket på tröjan :)
Ska börjar ta in den lite grann nu så den inte blir för lång. 


Imorgon så är det alla hjärtans dag, vad ska jag göra på då? 
Imorgon så ska jag försöka mig på en promenad innan jobbet. 
Sen ska jag hjälpa morfar med att förnya lottoraden, då han vill titta på OS. Sen på kvällen så ska jag köra ett arbetspass. Kanske hinner träffa en kompis för lite mat innan jobbet. Men det får man se sen. 

Nu tänker jag sova lite grann, annars kommer jag inte orka med promenaden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0