Storstädning

Lördag morgon, har sovmorgon nu om jag bara lyckas somna om :)
Får se om jag blir inkallad att jobba något senare. 
Annars så tänker jag bara pyssla här hemma hela dagen. 
Fortsätta med storstädningen är prio 1, en kompis lyckades övertala mig att jag skulle skjuta på städningen igår :)
Men idag vill jag ha det gjort så jag kan slappna av resten av helgen och kanske även slippa städa så mycket inför fredag. 
Då jag fyller år och sen så ska Eriks syster sova hos mig då vi har min födelsedagsmiddag på fredag kväll :)

Igår så lyckades jag ta mig från soffan efter hockeymatchen och gå ner till Sandra på Brorsans. Vi låg sen på hennes soffa och slöade ett tag och tittade på en film på 4:an, men jag orkade inte titta klart på filmen då jag redan var så trött innan jag mötte upp Sandra. 

Funderar om jag ska tvätta lite fönster idag, om det inte regnar :)

Inget vettigt att skriva om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0