Stickning och behövande

Tisdag kväll och jag ligger ännu en gång till sängs, skrev ett inlägg imorse. Men kände inte för att lägga ut det. 

Vad har lilla jag gjort idag?!
Stickcafé såklart först, sen fika på Konsum med mormor och Dessie. 
Sen tog vi en liten sväng till Kretsloppet innan mormor skulle till frisören. 
Medan mormor klippte sig så satt jag och Dessie och stickade, jag hoppas på att komma någon vart med tröjan. Min första tröja jag stickar till bättre behövande i Rumänien, den ser okej ut :)

Sen så har jag hjälpte lillebror med lite läxor och sen så blev det kursen. 
Mina tisdagar är lite lika varandra varje gång ;)

Vad händer imorgon? 
Det får vi se när vi vaknar imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0