Sovmorgon...

God morgon!!
Är klarvaken fast jag inte vill vara det, inte än iaf.
En halvtimme till eller så hade inte varit fel. 
Men jag har bestämt mig för att ligga och dra mig ett tag, det är nästan bättre än att få sova längre. För oftast ska man kliva upp på en gång när klockan ringer, för vem har möjligheten att ligga kvar och slöa utan att bli försenad?!
Jag har tur som kan det :)

Vad ska jag hitta på idag? 
Fortsätta sticka och titta på OS, jag har lovat att jag ska försöka titta på OS, jag är inte så jäkla road av grejen men jag ska ge det ett försök iaf. 

I eftermiddag om jag inte får jobba så ska jag till kyrkan för soppbuffé med mormor och kanske Dessie. Jag hoppas mer på att jag får jobb än något annat. Visst det skulle vara kul att kunna gå till kyrkan och umgås, men jag behöver jobba. 

Ska man kliva och äta lite frukost kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0