Sovmorgon

Måndag morgon och jag har fått sovmorgon!!
Skönt, för jag behövde den verkligen, har inte riktigt slitit ut mig men det har varit jobbigt då jag kliver upp så tidigt varje morgon och sen jobbar så sent. 
Igår kom jag inte säng förrän strax efter 1, och då har jag varit i kyrkan på förmiddagen och sen jobbat kvällen. Men efter jobbet så fixade jag mammas hår(blekte utväxten) och det tog sin tid. 

Idag... duscha och städa här hemma. Sen så ska jag och Dessie baka till stickcafét imorgon. Sen behöver vi nog en långpromenad då vi missade all träning förra veckan. 

Solen skiner så vackert idag så man kanske ska ta promenaden nu mitt på dagen istället :)
Får se vad fröken säger :)

Men först måste jag vakna till liv ordentligt innan jag orkar kliva ur sängen :)

Från söndagens gudstjänst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0