Sömnbrist

Lördag kväll och jag ligger till sängs, jobbat lite och sovit väldigt dåligt i en veckas tid, men jag ska försöka vända på det nu. 
Imorgon blir det kyrkan först, sen snabbt hem för att vila några timmar innan jag kör ett nattpass. 
På måndag så ska jag vara ledig, hoppas jag :)
För på tisdag så ska jag upp EXTRA tidigt för att tvätta och sen gå på Stickcafé med tanterna. 
Sen så har jag kursen på kvällen, men jag måste antingen på måndag eller tisdag innan kursen skriva rent all info jag har samlat på mig. 

Jag har 2 arbetspass, än så länge, nästa vecka och jag hoppas på minst 1-2 nattpass så jag vet att veckans kvot har gjorts :)
Jag måste göra minst 20 timmar i veckan för att kunna överleva. 

Nu tänker jag iaf sova så jag orkar med morgondagen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0