Skratt och trötthet

Torsdag, vad kan jag ha gjort idag som har varit intressant nog för er att läsa. 
Nja, det måste ju vara... ingenting. 

Jag har mest tittat på filmer och serier. Men var ut en sväng med mormor och hjälpte syrran att handla då hon har pajat ryggen. En gammal skada. 
Vi handlade fan för ett helt regemente, tror jag ;)

Har tittat på lite komedifilmer, Three Amigos med Pablo Fransisco, Freddy Soto och Carlos Mencia. Sen tittade jag på Gabriel Iglesias special show, som heter I'm not fat, I'm fluffy. Vilket har gjort mig slutkörd, är trött och håller på somna med telefonen i handen, som vanligt. Jag skrattade så mycket att jag tappade andan och var väldigt nära på att kissa på mig :)
Jag rekommenderar den starkt!!!

Imorgon eftermiddag så jobbar jag lite grann, sen har jag inget annat i helgen just för tillfället iaf. 
Om det blir lugnt så tänker jag satsa på det!! :)

Nu tänker jag sova. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0