Sjuk och deprimerad

En dålig natt för min del, men har faktiskt sovit riktigt djupt mellan toalettbesöken. 
Men när jag fortfarande behöver gå på toaletten runt var femtonde eller tjugonde minut så ska jag nog hålla mig hemma så jag har nära till toaletten. 
Så ni vet vart jag är idag ;)

Vad ska jag göra idag mellan "anfallen"?
Jag tror jag satsar på mer sömn först och främst, är slutkörd och det svider i ögonen pga sömnbrist. 

Sen är frågan vad man ska äta då man inte har något hemma som är skonsamt mot magen. 
Vågar heller inte lämna lägenheten då jag har en väldigt nära relation med min toalett just idag. 

Känns som att jag kommer klaga riktigt mycket idag, men jag ska försöka hitta några ljusglimtar som gör att jag inte blir alltför deprimerande. 

Nu tänker jag släcka lampan så jag slipper gråta av det starka ljuset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0