Mannekäng?

Jag fortsätter att nöta Jay Smith's album King of man. 
Hela gårdagen och nu har jag börjat om, igen :)

Ska strax klä på mig lite kläder och ta en liten promenad. 
Sen vid 13, så är det(obligatoriskt) dags att titta på hockey, Sverige-Kanada. Det är ju OS-final så man bör ju se den, förhoppningsvis så somnar jag inte denna gång ;)
Sen så blir det att röra sig till kyrkan, det är sinnesromässa, vilket betyder att vi har det på eftermiddagen också. 
Det kan vara skönt då man kan slappna av på morgon och sova hur länge man vill :)

Jag somnade ifrån mobilen igår, som tur hade jag förvarnat den jag smsade med att jag var trött och kunde somna helt plötsligt. 

Ikväll så tänker jag fortsätta med stickningen och sen börja planera vad jag ska ha på mig på fredag. Jag måste bestämma mig om jag ska ha klänning eller det som jag trivs i, jeans :)
Man kanske ska klä upp sig lite grann iaf, men vad och hur?
Får se hur det blir, kanske lite mannekäng scenarion här hemma sen ;)

Nej, dags att klä sig och börja göra lite nytta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0