Kalorier

Har ni märkt att jag enbart skriver på morgonen eller kvällen?!
Enda tid jag känner för det om jag ska vara ärlig. 

Halsen har börjat strula, men även axlarna har börjat knasa. Är tvungen att ta inflammationshämmande(Ipren) och sen en alvedon för att det ska ge god effekt, iaf på mig. 
Jag skulle behöva en massör, men vem har råd med sådant?

Dessie och jag bakade idag inför morgondagen, det blev blåbärsrutor, smakade riktigt bra också :)
Men innan dess så gick vi en timmes promenad och försökte bränna lite kalorier ;)

Har även skaffat en app där man kan räkna sitt kaloriintag och hur mycket man förbränner, för att på så vis kunna gå ner i vikt och hitta en stadigare livstil med hälsosammare val. 
Men jag hade lite problem med att få i mig tillräckligt med mat tidigare, så jag var tvungen att äta kvällsfika för att inte ligga under min rekommenderade nivå. 

Imorgon kan det bli svårt då man inte är hemma så mycket och jag kommer fika en hel del då jag ska vara i kyrkan ungefär halva dagen :)
Men har jag sådana problem som idag med att få i mig tillräckligt så kanske det inte gör något ;)

Äsch måste säga god natt nu, annars somna jag med mobilen i handen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0