Ja, motion

Usch nu är jag verkligen trött!!

Jag har städat lägenheten, diskat, dammsugit och skurat golvet. 
Sen blev det en tripp till Örbyhus och har införskaffat garn för 2 tröjor och allt gick på lite över 700kr :S
Så det är fan inte kul för min lilla plånbok idag ;) 
Sen så blev det en snabbis hem och sen vidare till mammas jobb och fixa lite fler stickor samt en apelsinpress. 
Samt en tvålkopp på VVS-shopen, men även lite efterrätt till middagen ikväll med Dessie och Sandra :)
Sen så mötte jag David och Robin för lunch på May Thai och fick en present av David. Jag önskar mig inget, men folk lyssnar inte på mig!! 
Jag verkar inte ha mycket till talan längre :) haha

Fick presentkort på Moniques så mamma och jag har köpt klänning till morgondagen :D
Ska knäppa lite kort imorgon så ni får se :)
Sen tog mamma och jag en fika på Royal och andas ut. 


Nu ligger jag på sängen och slöar. 
Är helt slutkörd... men kvällen är inte över än. 
Är lite nyfiken på vad Dessie har hittat på för middag. Visst jag är knappt hungrig men man har vett och etikett :)

Längtar till imorgon kväll :) 
Får se om jag tar mig till stan tidigare för att hälsa på Ali lite grann innan middagen. 
Men det beror på om jag orkar och hinner. 
Jag håller fortfarande tummarna att jag får jobba några timmar innan kvällen :)

Nu tänker jag vända mig om och slöa några minuter innan Dessie kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0