Inte ensam på jorden

Dagen har varit extremt tråkig, men visst jag har tittat på bra filmer och serier, men jag är inte tillräckligt road. 
Imorgon ska jag röra mig ute bland folk, behöver luft och känslan av att jag inte är den enda här på jorden. 

Haha :D
Jag har suttit inne en dag och jag håller på bli smått tokig :) haha

Idag har jag sett en film där dem pratade mycket spanska och sen tog jag tag i filmen To Rome with love, där dem pratade mycket italienska :)
Älskar språken spanska, franska och italienska.
Det är några språk jag kan älska till och med :)
Underbart och väldigt upphetsande. 

Det kanske är dags att sova...

Men har hittat en ny bra skiva på Spotify, Jay Smith's nya album King of man. 
Hans röst gör nästan allt, men han har även sköna inslag i musik denna gång. 

Jag försöker alltid hitta ny musik som man inte alltid tänker på, jag har såklart mina återkommande favoriter men samtidigt så vill man upptäcka nya saker ibland.
Musik är också ett helt underbart sätt att uttrycka sig på och det gör människor glada och det bästa är när folk som annars är blyga kan tänka sig sjunga med eller dansa till det :)
Man slappnar av med riktigt bra musik och man kan verkligen hitta all sorts musik bara man letar. 

Men nu ska jag nog sova så jag har ork för en ny dag imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0