Första semlan i år

Idag har jag faktiskt tittat på teve, lite olika sitcoms och sen ett serieavsnitt på SVT24, som hette Atlantis. 
Ganska så bra faktiskt. 

Men nu gäller det att sova för min del, ska upp 6 imorgon bitti och börja tvätta, börjar få ont om underkläder den här gången också ;) haha

Ska försöka hinna tvätta upp allt innan jag går till kyrkan, imorgon ska jag börja sticka till insamlingen. 
Tror jag börjar med en halsduk eller något liknade, som är lätt och sen så får jag lära mig mer och mer allt eftersom :)

Jag och Dessie tog en liten fika på Royal tidigare idag, köpte även med mig en semla hem. 
Sen så kikade vi in på Moniques och Milis Beauty, hittade en pyjamas överdel med mysiga sockor till(75kr) och sen så köpte jag ansiktsmask(på tub) och lite nagellack. 
Vill känna mig som en tjej någon gång ;) 

Men nu ska jag sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0