Födelsedag

BIRTHDAY!!!
Jag fyller år idag och jag njuter av sängen :)
Lyssnar på en födelsedags spellista på Spotify och taggar inför kvällen. 
Ska städa lite här hemma och sen gå ner och storhandla inför helgen. 
Har enbart mjölk hemma och jag kan inte leva på mjölk och gröt hela tiden ;) haha. 

Sen ska jag ge mig på en dusch, eller kanske ett skönt bad?
Får se vad jag väljer men jag tänker njuta iaf :)

Jag har ju hittat klänningen för ikväll, nu är frågan hur jag ska göra med väskan. Ska jag ta en lite mindre väska och prioritera vad jag ska ta med? Eller ska jag ta den större väskan?
Det är svårt när man ska välja, frågan är om jag behöver stora väskan...

Sen är det skor!!
Jobbigt när man försöker hitta den perfekta "klädseln" ;)

Dags att kliva upp äta lite frukost nu :)

Den här dagen kommer bli underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0